“Latvijas Vēstneša” klientu apkalpošanas speciāliste - novērtētāko valsts pārvaldes darbinieku vidū

2018. gada 17. decembris

Foto: Valsts kancelejas Komunikācijas departaments. VSIA "Latvijas Vēstnesis" klientu apkalpošanas speciāliste Aleksandra Niedra kopā ar Valsts kancelejas direktoru Jāni Citskovski.

Latvijas Republikas oficiālā izdevēja “Latvijas Vēstnesis” klientu apkalpošanas speciāliste Aleksandra Niedra iekļuvusi to valsts pārvaldes darbinieku sarakstā, kas Valsts kancelejas Laba servisa kustības laikā ieguvuši visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu.

Labākos valsts pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistus svinīgajā apbalvošanas ceremonijā sveica 14. decembrī Ministru kabinetā. Tur Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis paspieda roku un pasniedza pateicības rakstu arī A. Niedrai.

Svinīgajā ceremonijā Klientu apkalpošanas goda balvu saņēma trīs atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki un viena iestāde.

  • Pirmo vietu šogad ieguva Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune.
  • Otrajā vietā ir Valsts ieņēmumu dienesta Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece.
  • Trešā vieta - Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenajai nodokļu inspektorei Natai Meģei.
  • Kā atsaucīgākā iestāde šogad novērtēts Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

“Tas, kādu attieksmi klientu apkalpošanas speciālists velta klientam, kādā kvalitātē sniedz pakalpojumu un, galu galā, kādā līmenī bijusi šī cilvēciskā saskarsme – tas viss veido iedzīvotāju attieksmi par iestādi kopumā. Pār šiem speciālistiem gulstas liela atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc palīdzības. Tāpēc ir patiešām liels prieks, ka nu jau vairākus gadus mēs pievēršam iedzīvotāju uzmanību šiem darbiniekiem, aicinot balsot par labākajiem. Un iedzīvotāji arī atsaucas. Laureātiem un viņu kolēģiem tas ir brīnišķīgs novērtējums, atzinība un spēcīga motivācija turpmākajās gaitās,” spriež Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Šis ir jau ceturtais gads, kopš Valsts kanceleja organizē Laba servisa kustību, kuras laikā iedzīvotāji tiek aicināti novērtēt valsts pārvaldē strādājošus klientu apkalpošanas speciālistus, savu “paldies” vai uzslavu pasakot ne tikai klātienē, bet arī nobalsojot par attiecīgo speciālistu vietnē www.mazaksslogs.gov.lv, mobilajā lietotnē “Futbols” vai ar balsošanas biļetena starpniecību.

Šoreiz balsojuma periods ilga no pagājušā gada 13. novembra līdz šī gada 11. novembrim.

Laba servisa kustība valsts pārvaldē

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Apbalvojuma centrālais elements ir latviešu tautas zīme Auseklis − rīta zvaigznes simbols. Tas simbolizē gaismas uzvaru, kas caurstrāvo pozitīvu, gaišu un valstisku attieksmi, sniedzot iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojumus.


Oficiālā izdevēja “Latvijas Vēstnesis” informācija