Oficiālais izdevējs LATVIJAS VĒSTNESIS
Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.
LAPAS KARTE SAITES RSS

Novērtē atsaucīgus klientu apkalpošanas speciālistus!

14.09.2017.

Foto: Valsts kancelejas Komunikācijas departaments

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas Valsts kanceleja aicina iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Kustības ietvaros varēs balsot arī par “Latvijas Vēstneša” klientu apkalpošanas speciālistiem.

Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos!

“Mēs varam lepoties, ka valsts pārvaldē strādā daudz godprātīgu, atsaucīgu un laipnu darbinieku ar izcilām klientu apkalpošanas prasmēm, kuras augsti novērtē arī klienti. Taču kā it visās dzīves jomās – vienmēr var labāk un labāk! Tāpēc esam gatavi mācīties un uzklausīt iedzīvotāju vērtējumu, lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus un palīdzētu katram klientam atrast situācijai piemērotu risinājumu,” uzsver Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Balsošana

Uzslavēt valsts iestāžu klientu apkalpošanas speciālistus iespējams, aizpildot anketu

  • un mobilajā lietotnē “Futbols”.

Balsošana norisināsies no 14. septembra līdz 12. novembrim. Balsot var katru dienu, no vienas ierīces vienu reizi dienā.

Pērn “Klientu apkalpošanas goda balvu” saņēma

  • Inita Tauriņa, Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas speciāliste no Valmieras;

  • Ilona Zorova, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Jelgavas;

  • Ausma Rava, Sociālās integrācijas valsts aģentūras sociālā pedagoģe no Jūrmalas.

Pateicību par izcilu klientu apkalpošanu 2016. gadā izteica arī Latvijas Republikas oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" klientu apkalpošanas speciālistei Ivetai Kasparānei.

Laba servisa kustība valsts pārvaldē

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā, kā arī balvu saņem iestāde, kura kopvērtējumā saņēmusi visvairāk balsu.

Apbalvojuma centrālais elements ir latviešu tautas zīme Auseklis − rīta zvaigznes simbols. Tas simbolizē gaismas uzvaru, kas caurstrāvo pozitīvu, gaišu un valstisku attieksmi, sniedzot iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojumus.

“Latvijas Vēstneša” informācija

Meklē pēc datuma!

 
 

Oficiālais izdevums

 
 
Klientu centrs
(oficiālo paziņojumu iesniegšanai u.c. pakalpojumi)

Ieeja: no Bruņinieku 53
Pasta adrese: Bruņinieku 41, Rīga, LV-1011

T.: 67898741
T.: 67898738
F.: 67898745
E-pasts: slud@lv.lv

8000 6000
Bezmaksas informatīvais tālrunis
Juridiskā adrese

Bruņinieku 41, Rīga, LV-1011
T.: 67310675
F.: 67312190
E-pasts: info@lv.lv

© VSIA „Latvijas Vēstnesis”
Ikvienam ir tiesības būt informētam par savām tiesībām un pienākumiem.
Latvijas Republikā oficiālo publikāciju – drošu un visiem pieejamu informāciju - nodrošina oficiālais izdevējs „Latvijas Vēstnesis” (kapitāla daļu turētāja ir Tieslietu ministrija).